התעמלות בשליש הראשון - להתייחס להודעה השניה בלבד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות , יש לי שאלה - אני בהריון שבוע 4-5 עוד לא הייתי אצל הרופא - מחר אני הולכת. אני שנעתי כל מיני דעות לגבי התעמלות בשליש הראשון. אני רשומה ל- STUDIO C ומאוד רוצה להמשיך ? השאלה שלי היא כזאת האם אפשר או שצריך לחכות 3 חודשים - בסטודיו אומרים רק שאפשר רק להמנע מתרגילי בטןץ מה לעשות??????????????
את יכולה להמשיך להתאמן כרגיל, אני בשבוע 24 ועושה עדיין ספינינג ואירובי לגבי תרגילי בטן, הדעות חלוקות -- אני הפסקתי עם תרגילי הבטן כאשר הבטן כבר ממש יצאה, וזאת נתוך המלצה של מדריכים. להפסיק התעמלות ישר מן ההתחלה, זאת טעות ואת תצטערי עלזה. ****כל זאת בהנחה שאת בריאה, ולא נמצאת בקבוצת סיכון או משהו כזה. זהו בהצלחה ומזל טוב
הייתי שמחה אם היית רושמת לי מה דעתו של הרופא לגבי הנושא - אני בשבוע שישי ועדיין לא הלכתילהיבדק כי אין עדיין בשלב הזה דופק. ורציתי לדעת אם אפשר להמשיך להתאמן כרגיל כולל בטן