קצת פוחדת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולן האמת היא שאני מעט חוששת אולי לחינם אבל בכל זאת מבקשת תשובה.. אני עדיין לא יודעת אם אני בהריון או לא ואם כן אז זה בטח שבוע ראשון. אז היום הייתי עם הבן שלי בבדיקות והייתי צריכה להכנס איתו לחדר רנטגן בזמן הצילום הייתי בחדר מאחור איפה שהטכנאית עומדת לא ממש לידו כמובן. האם יש לחשוש ממשהו ? תודה שרי
שרי שלום בעיקרון אין לך מה לחשוש כי אם עמדת איפה שהטכנאית אזי זה מוגן כי לא יקחו צ'אנס ויתנו לטכנאית להיות עם קרינה הרבה שעות ביום כנגד כל הסיכויים יש קיר מעופרת וזה בסדר אבל את יכולה לעשות בדיקת הריון לוודא האם את בהריון. שיהיה לך בהצלחה.