בטא- אם מישהי יודעת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי שלוש הפלות רצופות, כרגע שוב בהריון. בניגוד להריונות קודמים, בהריון זה הבטא מכפילה את עצמה ויותר( אני רק שבוע חמישי.) האם זה מבטיח משהו לגבי ההמשך? מבחינת הסיכויים, מה הסיכוי שהפעם זה בסדר??
הי מימי ! כל הריון משל עצמו , נכון שזה מעודד יותר מההריונות הקודמים שהזכרת. צריך לקוות תמיד לטוב להיות רגועים ולחשוב חיובי . שיהיה לך בהצלחה דנה
מימי שלום גם אני כרגע בהריון אחרי שחוש הפלותוגם לי הבא עולה אבל כמו שדנה אמרה כל הריון זה מה שהוא אחר מקווה לטוב גם לי וגם לך. שיהי לנו בהצלחה.