הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מחזור אחרון בתאריך 14.07.02 אני עכשיו ב-24 שבועות מה שאני לא מבינה שנתנו לי תאריך משוער ללידה ב- 20.04.03 באיזה חודש אני (לא לפי שבועות) אני מתחילה בחודש שביעי או בחודש שישי. תודה מכל הלב.
מימי, אל תשכחי שהחודש הראשון נמשך 6 שבועות ותחשבי לפי זה, אולי זה נותן לך מענה?
תיכנסי לאתר של טיפת חלב שם תגלי הכל - מומלץ מאוד
שלום לך אני בתאריך אחרון לווסת 11/7 כרגע את ב 23 שבועות כי אני 24 שבועות משבוע 24 זה חודש שישי ותראריך הלידה שלי 17/4 כך ששלך 20/4