הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 17 ,מעוניינת להפסיק את ההריון.איך ניגשים לוועדה להפסקת ההריון.מהוא התהליך המנוהל בוועדה.
בשבוע 17????? אם זה לא על רקע רפואי (אם אישורים מרופא שההריון לא תקין) לא נראה לי שיש לך סיכוי לעבור הפסקת הריון. מאוד מאוד מאוחר!!!!! וכל יום שעובר לא בדיוק לטובתך. גם ככה לא קל לעבור ועדה, יש 5 תנאים שלפיהם מאשרים את ההפסקת הריון: 1. אם רווקה 2. הריון לא תקין (עם אישורים רפואיים) 3. חוסר יכולת נפשית של האם (אם אישור של פסיכיאטר) 4. אישה מעל גיל 40 5. הריון מיחסים אסורים (אישה נשואה והתינוק מגבא אחר) ובדרך כלל מאשרים הפסקת הריון עד שבוע 12!!!!