בדיקת הריון - זקוקה לעצתכן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, יש לי שאלה - המחזור מאחר לי ביום-יומיים והוא תמיד קבוע. ואין לי שום תופעה המעידה על בואו של המחזור / הריון. האם אתן חושבות שאם אני אעשה בדיקה ביתית אזי התוצאות יהיו אמיתיות שכן אני חסרת סבלנות ומתה לדעת. תודה
היייי. תראי הכי בטוחה זו בדיקת הדם,כי בבדיקות השתן יש ים של טעויות , אבל לדעתי גם חכי נאמר ליום רביעי,חמישי ,ואז תעשי דם זה הכי בטוח ונכון. בהצלחה ואשמח לשמוע אם את אכן בהריון.
תודה רבה !!! אבל לא עמדתי בזה ועשיתי בדיקת הריון ויצא חיובי !!!!!!!!!!1 תודה רבה