הריון וטיסה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 30 בחודש ה 8 להריוני, רציתי לדעת מהם הסיכונים אם אלה קיימים בטיסה בת 3 שעות בחודש זה להריוני. תודה ענת
היי ענת, טיסה בחודשים ראשונים, ואמצע הריון בטוחה ואינה מהווה סכנה. בנוגע לחודש שמיני - זה כלל לא פשוט, אלא אם כן את לוקחת בחשבון שתיתכן לידה כשאת שוהה בחו"ל. ככל הידוע לי בשלב זה של הריון חברות ביטוח לא תהיינה מוכנות לבטח. בהצלחה! שיר
היי, באופן עקרוני (וזה נכון לכל חודשי ההריון), אין בעיה לטוס (מבחינת ההריון עצמו). הדבר היחיד שמתרחש תוך כדי ההריון ושקשור לטיסות הוא שנוזל הדם צמיג יותר. לכן, בטיסות יש חשש בעת הריון (בגלל שהדם יותר צמיג) שיווצרו קרישי דם. ע"מ למנוע זאת, יש להקפיד "לטייל" במטוס ברוב זמן הטיסה. בהצלחה!