האם אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בנות יקרות , אני אמורה היום/ מחר לקבל מחזור , האם יכול להיות שאני מרגישה הרגשה מוזרה בבטן תחתונה כאילו אני צריכה לקבל מחזור (לא ממש כאב אלא רק תחושה ). יכול להיות שדווקא ביום זה התחילו הכאבים ואני עדיין לא קיבלתי - האם זה יכול להיות ??? במהלך השבועיים האחרונים היה לי כאב (לא כאבים חזקים אלא יותר כמו הרגשה לא נעימה בגב תחתון. האם יכול להיות שאני בהריון ?????????
לחסרת סבלנות שלום תמיד את יכולה לעשות בדיקה ביתית לאישור אומנם צריך לקחת בחשבון שזה לא ולא להתאכזב. בכל מקה שיהיה לך בהצלחה.