זקוקה לעזרה דחופה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 22 ונקלטתי להריון לא רצוי, אינני מוכנה לעבור גרידה בשום אופן,אני מעונינת ליטול את הגלולה מייפג'ין, באמצע השבוע עליי לפנות לועדה ,רציתי לדעת כמה כסף עולה הגלולה,עליי לדעת זאת בדחיפות כיון שאני סטודנטית ואני צריכה למצוא מהיכן לגייס את הכסף עד לפנייה לועדה, אודה מאוד אם אקבל מענה.
לחשוב שוב.בעוד מספר שנים.מאד תתצטערי על זה.יש הרבה נשים שעוברות מסכת יסורים בשביל להביא ילד.
ילד זה דבר הכי יקר בחיים, שנשאר גם אחרי שתילחי. את לא יודעת מה יהיה איתך בעתיד, אולי תרצי לשלם כל הכסף שבעולם כדי להחזיר את מה שהיה לך ושוויתרת עליו.