האם זה בסדר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כחצי שנה הייתי בהריון, לקחתי כדורים כדי להכנס להריון (איקוקלומין), ואז הרגשתי כל בוקר ששדיים כאבו לי נורה חזק. אז ההריון לא הצליח. עכשיו אני שוב בהריון (ממש בהתחלה), הפעם הצלחנו בלי כדורים. ושדיים לא כאבות. אני ממש כמעט לא מרגישה כלום. האם זה בסדר ויכולות להיות תופעות שונות בהריונות שונים של אותה אישה?
למודאגת שלום כן זה יכול להיות כל הריון זה משהו אחר אם תופעות אחרות אני עכשיו גם בהתחלה של הריון אחרי שלוש גרידות של הריונוצ שו הצליחו ואני עם בחילות איומות שלא היו לי בשאר לא כואב לי החזה כמו בשאר זה דבר נורמלי כי כל הריון והתופעות שלו והתפתחויות משלו . מקווה בשבילך שזה יצליח ויהיה בסדר. בהצלחה.
כן, כל הריון שונה מהשני, גם אצל אותה אישה. בהצלחה !