אולטראסאונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום שישי אני מתחילה את השבוע השישי. מתי כדאי לעשות את האולטראסאונד? אני נורא במתח שהכל בסדר כי אין שום דרך "להרגיש" בהריון בשלב הזה.
קודם כל מזל טוב. מומלץ לעשות אולטראסאונד ראשון בתחילת שבוע 7. כי בשבוע זה רואים בדיוק את הדופק,ואת תקינות ההריון. ושוב בשעה טובה ומוצלחת.
חכי עוד שבוע, בשבוע ה-7 הכי טוב לבצע US ראשון כי כבר יהיה אפשר לראות דופק.
איילת, אני גם בשבוע שישי ואכן קבעתי תור לשבוע שביעי, אני כל כך מבינה אותך, אני גם במתח ובתקוה שהכל יהיה בסדר. שיהיה לנו בהצלחה דנה