דחוף דחוף -דופק עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
וסת אחרונה 3.11.02 בבדיקה שנערכה ב-12.12.02 לא נראה דופק הרופא אמר שזה עדיין מוקדם מידי הרופא שלי בחופש ואני קצת לחוצה מתי בוודאות אני יוכל לראות דופק ? באיזה תאריך בערך אנא תשובה מהירה
היי דנה, באמצעות אולטראסאונד ניתן לראות את ליבו הפועם של העובר כבר בשבוע ה-6. יחד עם זאת לא תמיד נצפה הדופק בשבוע ה-6, ורופא מפנה לבדיקת אולטראסאונד בשבוע ה-7, ואז הדופק נצפה בוודאות. בהצלחה! אור
עשית US קצת מוקדם, רק עכשיו (שבוע 7) אפשר לראות דופק. בהצלחה