האם זה פקק הרירי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני בבקשה לשאול שאלה על פקק הרירי לפני יומיים שמתי לב לכתם קטן (בערך חצי ס"מ ) בצבע חום חלודה - אבל בלי דם וליד הכתם (קצת יותר למעלה הפרשה בגוון צהוב ירוק ) מאז כבר יומיים אני עוקבת ולא ראיתי יותר הפרשות כאלו (גם כודם לא ראיתי ) האם יכול להיות שזה פקק? אני כרגע בשבוע 38 תודה רבה מראש על התשובות
זה בהחלט יכול להיות ההתחלה של פרוק הפקק הרירי, תמשיכי לעקוב כי ייתכן שבימים הקרובים הפקק ילך ויתפורר לאט. אם אין לך תופעות אחרות של לידה, כמו ירידת מים, כאבים צירים ואת מרגישה את העובר כרגיל אז אין לך מה לרוץ לבית חולים. אם יופיעו חלק מהתופעות האלו אז לכי להיבדק או בבית חולים או בבריאות האישה. שתיהיה לידה קלה, ובהצלחה!!!!