לידת עכוז
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 34 לפי בדיקת האולטרסאונד העובר בצורת עכוז יש לי 3 אפשרויות 1. ניתוח קיסרי. 2. ישנו רופא מיוחד בשערי צדק שהופך את העובר. 3. לחקות שיהיו צירים אולי העובר יתהפך ולא יעשו ניתוח קיסרי בקיצור אני נמצאת בדילמה מה כדי והכי בטוח. אני מקווה לקבל תשובה . תודה מראש אתי
הי לפי הידוע לי יש עדיין סיכוי שהעובר יתהפך אם לא יש באמת אפשרות לנסות להפוך אותו ואם זה לא מצליח אז ניתוח קיסרי בשלב קרוב לשלך העובר של חברתי התהפך לבד אז סבלנות בהצלחה
אני בשבוע 35, גם מצג עכוז. החלתתי לא לסכן את עצמי ואת העובר ולבצע ניתוח. היפוך זה בכל זאת התערבות במהלך הטבעי של ההריון, אחרי דרך כ"כ ארוכה זה לא שווה את הסיכון.