אולי בהריון ??? מישהי יכולה לעזור ?.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת אולי מישהי יכולה לעזור ??? אני קיבלתי את המחזור האחרון בתאריך 25/11 כלומר צריכה לקבל את המחזור הבא בעוד כשבוע, לא עשיתי שום בדיקות על מהת לדעת במדויק מהו יום הביוץ , אך מזה כמה ימים יש חי כאבים בגב תחתון והפרשה לבנה מוזרה - האם מזה אני יכולה להסיק משהו ????????? אולי אני בהריון ?????????. האם יש דרך לדעת או שצריך לחכות בסבלנות - חום הגוף שלי אתמול בערב היה 37.1. תודה רבה
הי, אני מקוה בשבילך שאת בהריון, אני לא חושבת שמידת החום יכולה להעיד,כי גם כשאין הריון, מידות החום גבוהות עד למחזור. יחד עם זאת ומקוה שאני לא משלה אותך, אי שמתי לב (עכשיו אני בהריון בשבוע שישי), שאכן יש שינוי בהפרשות, צבען לבן עד שקוף (כך גם בביוץ עצמו)