חייבת לדעת........בבקשה ד"ר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. הווסת האחרונה שלי היתה ב 3.11 ועשיתי בדיקת דם להריון ב.2.12 ויצא שלילי. לאחר כשבוע ז"א ב 9.12 עשיתי שוב בדיקה אבל הפעם כמותית ויצא לי 216,תוכל בבקשה לומר לי באיזה שבוע אני?? תודה מראש. הודעה זו נשלחה אליך כבר 4 פעמים אך לצערי ללא מענה מצדך. אודה לך מאוד אם תתיחס ואכן הפעם תענה לי.
את בשבוע 6 (לפי תאריך המחזור האחרון שרשמת) את יכולה לבדוק באתר של טיפת חלב יש שם מחשבון. www.tipa.co.il בהצלחה
יש אתר של בי"ח לניאדו שם מכניסים את תאריך הווסת האחרונה ומקבלים טבלה מפורטת שמראהאת כל מהלך ההריון. בהצלחה! זה הקישור: http://www.laniado.org.il/obgyn/excel.asp