בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי "כללית מושלם" האם אוכל לבצע את כל הבדיקות הגנטיות עם הביטוח הזה? לאן לפנות? רופא נשים?
שלום לך מנסיוננו (שלי ושל אישתי) יש השתתפות-אבל זעומה. הגענו לבדיקות עקב הריון תאומים ובסיכון גבוה . ביצענו את הבדיקות בביה"ח "כרמל"-במכון הגנטי -אחרי השתתפות ה"מושלם", שילמנו כ 1400 ש"ח. בעיקרון תלוי אם את בקבוצת הסיכון ,דבר הקובע איזה בדיקות חייבים לבצע ואיזה לא. אם את חוששת ורוצה לבצע את הבדיקות בכל מיקרה ,ישנה אפשרות לבצע זאת,התשלום הוא פר בדיקה. תתיעצי עם רופא הנשים שלך לפני ביצוע צעד כלשהו,אבל תזדרזי כי לאחר שבוע מסוים זה כבר לא רלבנטי. מקווה שעזרתי אבי