סיכוי לבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך מגדילים סיכוי להולדת בנות?
הי יש ספר של אודטה דנין בצבע כחול שדן בסוגיה הזו לי זה עזר בהצלחה
בלי ספר הבאתי 4 בנות מה לגבי בנים? יש ספר?
שלום האם בספר הזה יש גם "לבנים" אם את יכולה קצת פרטים על הספר(כי א מצאתי אותו) תודה
אומרים שהזרעונים המכילים כרומוזום X (בנות) הם איטיים יותר אך מחזיקים מעמד יותר זמן, ולעומתם הזרעונים המכילים כרומוזום Y (בנים) הם מהירים יותר אך מחזיקים מעמד פחות זמן. מכאן, אם מקיימים יחסי מין 2-3 לפני יום הביוץ, הסיכוי שהזרעונים שיגיעו אל הביצית הם מסוג X = בנות, ואליו אם מקיימים יחסי מין ביום הביוץ או יום לפני - יותר סיכוי לבנים. יש עוד תאורייה שנוגעת לאחוזי החומציות (PH) בנרתיק, כאשר הזרעונים של X ו - Y שורדים טוב יותר בחומציות שונה, ועל זה ניתן לשלוט באמצעות מאכלים כאלה או אחרים - אינני יודעת אילו ואת זה ניתן לברר אצל רבניות למינהן וכיוצ"ב.