להתחיל להתעמל בהריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני סובלת ממשקל עודף , בחודשיים האחרונים אני נכנסתי למסגרת של תזונה דיאטטית ומאוזנת , רציתי לשלב פעילות גופנית בדיאטה ולכן אני מתחילה להתעמל פעמיים בשבוע בהתעמלות נשים . מסתבר שאני בשבוע ה-8 להריון , החלטתי שהתזונה שלי מספיק מאוזנת ואני ממשיכה בדרך שבה התחלתי , אבל אני מתלבטת אם זה בסדר להתחיל לעשות פעילות גופנית סדירה שהגוף שלי אינו רגיל בה ואני חוששת שזה יהיה מאמץ גדול מדי ושזה יפגע בהריון . אשמח לשמוע בנושא , זו לא התעמלות אירובית ! תודה מראש .
אני לא רופאה אבל אני יודעת שמאוד לא מומלץ להתחיל בהריון להעמיס על הגוף. בד"כ מומלץ להמשיך לעשות את מה שעשית לפני ההריון. ישנם קורסים להתעמלות לנשים בהריון ואז זה יותר מתון ותחת פיקוח. אולי כדאי שתתעניני יותר לכיוון הזה.