נסיעות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת הריון (שבוע חמישי) ונוסעת יום יום למקום עבודתי מחוץ לעיר מגורי. האם המאמץ והטלטולים מסכן את ההריון (זמן הנסיעה הוא כחמישים דקות). כמו כן, מתי לצפות לבחילות?
אין שום בעיה עם נסיעות בהריון. אם את לא נוהגת, אלא נוסעת ברכבת או אוטובוס רצוי מידי פעם בנסיעות ארוכות לעשות איזה סיבובון ולהזיז קצת את הרגליים. לגבי הבחילות, זה מאוד אינדבידואלי. יש כאלה שמרגישות עוד לפני שידעו בכלל על ההריון ואילו אחרות לא חשות ולו בחילה אחת..... בקיצור, אין למה לצפות. אם לא יקרה מה טוב, ואם כן גם זה עובר בסוף. בהצלחה