הכנה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעלי ואני החלטנו להכנס להריון ובעקבות כך הפסקתי לקחת גלולות והתחלתי לקחת חומצה פולית. בתקופה האחרונה מאז שהפסקתי לקחת את הגלולות, התחילו לצוץ לי בפנים ובגב פצעונים כמו פצעי בגרות, נשירת שער והשמנה. האם יש לכך קשר להפסקת הגלולות ולקיחת חומצה פולית?
הי מיכל, בהחלט יש קשר להפסקת הגלולות, אני הפסקתי את הגלולות לפני כשבעה חודשים ומאז אני פורחת בפנים, באזור החזה והגב. מה שלא היה לי בגיל ההתבגרות מגיע עכשיו. רופא העור שלי נתן לי כל מני מישחות , אך הסביר לי שהכל קשור לשינויים ההורמונליים וברגע שאכנס להריון הכל ישתנה. המשך שבוע טוב, גלי