שקיפות עורפית-וגינלי או חיצוני?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיצד מקובל לבצע את השקיפות העורפית-באופן וגינלי או באולטרה סאונד חיצוני, שמעתי על 2 רופאים מצויינים אשר כל אחד מהם מבצע את הבדיקה באופן שונה? האם יש הבדל בין שני האופנים? (אני עומדת לבצע את הבדיקה בשבוע ה אחד-עשרה)
הבדיקה נעשית באופן וגינלי. בטח לפני שבוע 13 שרק אז הרחם יוצא מהאגן. עד אז בבדיקה וגינלית ניתן לראות טוב יותר.
אנ ייודעת שד"ר אוסלנדר שנחשב אחד המוביים בצפון, מבצע את השקיפות באולטרה-סאונד חיצוני, מה דעתכם?
אצלי זה היה בדיקת חיצונית, ועשיתי אצל דר' מלינגר שנחשב למומחה בנושא!
באופן וגינלי