אי סימטריה בחדרי המוח הלטרלים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, כרגע חזרתי מסקירת מערכות, נאמר לי שאובחנה אי סימטריות בחדרי המוח הלטרלים. צד אחד 5 ממ' והצד השני 9 ממ' (קרוב לגבול העליון של הנורמה). אני אמורה להיות במעקב ונקבע לי תור לעוד יומיים. אודה לכם אם תוכלו להסביר בנה מדובר, האם ישנו סיכון? תודה מראש ציפי
שלום ציפי מוכר לי העניין . אכן זה קרוב לגבול העליון . הבשורה הטובה היא שהחדר מורחב בצד אחד . ידוע לי שבמקרים הללו עושים בדיקות נוספות כמו וירוסים,מי שפיר,ייעוץ גנטי,mri . במידה ותרצי לקרוא חומר על הנושא הזה: הידרוספלוס יש מאמר באתר תפוז בחלק של ניוכירורגיית ילדים. את לא בשלב הזה , אך מנסיוני שאף רופא לא הסביר לי ואני הייתי אמורה לחפש את החומר לבד באינטרנט אני מפנה אותך. אני מקווה שלא הדאגתי אותך יתר על המידה ואת לא נמצאת בשלב של הידרוספלוס והכי טוב להיות רגועים ולעשות את הבדיקות ולקוות שהחדר המורחב ישאר בצד אחד בהצלחה