חומרים רעילים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 23, נחשפתי בימים האחרונים לחומרי ריסוס ביתיים (K300), ובדיעבד נלחצתי מאוד מההשלכות. הבנתי שחשיפה לחומרים רעילים עלולה לגרום למומים בעובר. אבקש לדעת מהן ההשלכות האפשריות, והאם ניתן לבדוק אם העובר נפגע. אנא תשובתכם. תודה
פני ליועץ טרטולוגי. בעבר פרסמתי מס' טלפונים של המרכז בירושלים,בילינסון ואסף הרופא
שלום לך, האם כבק מצאת מספר של היחידה הטרטולוגית? אם כן, תפרסמי אותו בבקשה כי גם אני חוששת שנחשפתי לחומר מסוכן ואני רק בתחילת הריון. תודה רבה ובהצלחה