רחם אחורי-שבוע 12 דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא ולבנות שלום, אני נמצאת בסוף שבוע 12 . אתמול עשיתי בדיקת שקיפות עורפית שיצאה תקינה. נאמר לי ע"י הרופא שיש לי רחם אחורי מאד (הרחם לא יצא עדיין מהאגן), וכי יכולה להיווצר בעייה עקב כך-כלומר הרחם יישאר "תקוע". מה הסיכוי במצבי שדבר כזה יקרה? האם בנסיבות כאלו יש אפשרות להוציא את הרחם ע"י התערבות חיצונית וללא פגיעה בהריון? תודה מראש על התשובות
אני בשבוע 15, גם לי אמרו בשקיפות שיש לי רחם אחורי (לא ציינו מאוד) הפרופ' שעשה לי את הבדיקה, אמר שפשוט ייקח לרחם לעלות מעלה קצת יותר זמן מאשר רחם בכיפוף קדמי, ואין לזה שום השפעה למהלך הריון/ לידה. גם הרופא שלי אמר שאני לא צריכה להיות מודאגת כי אין שום סיבה. הדבר היחיד המעצבן הוא- הכאב שיש לי בעצם הזנב מתחילת ההריון (ולא ידעתי למה) מקווה שעזרתי.