ערכי בטא - צריכה עזרה בפרשנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בת 27 - הריון ראשון. תאריך מחזור אחרון 7/11. המחזור שלי סדיר בדר"כ (28 יום), הייתי צריכה לקבל אתמול 4/12 והמחור לא הגיע. היום בבוקר בדיקה ביתית הראתה 2 פסים (הפס ה"קובע" היה חלש) ובדיקת דם שערכתי הראתה בטא של 54. בספר של פרופ' בר כתוב שהערכים הנורמליים של הורמון הבטא לשבועות 4-5 (לפי החישוב שלי אני בתחילת השבוע החמישי) הם 100-1000. האם ערך של 54 משמעותו הריון לא תקין? אודה על תשובה מהירה, אני לחוצה מאד! תודה מראש.
אל תדאגי. קודם כל לפי הסיפור שלך את בשבוע 4. ערך של 54 הוא בהחלט מספק ליום איחור. אצלי היה 34 ואצל חברה שלי 38 .... מה שקורה זה שההפרייה לא תמיד מתרחשת ביום הביוץ (יכולה להיות עד 24 שעות אחרי) וההשרשה יכולה להיות 5-7 ימים לאחר ההפריה , כך שכל אלו משנים במעט את ערכי הבטא. מומלץ בעוד כמה ימים לחזור על הבדיקה ולראות שערכי הבטא עולים. הבטא אמור לעלות פי 1.5-2, כל יומיים. מזל טוב ובהצלחה רוני
המון תודה! קצת נרגעתי...