מכיוון שזהו פורום ללא רופא...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי יכולה להמליץ על פורום נוסף בנושא? תודה, הרה טריה
הרה טריה שלום ובהצלחה, אני ממליצה לך לקנות את הספר של דר' עמוס בר והעיתונאית טלי רוזין: המדריך הישראלי המלא להריון ולידה. תמצאי בו תשובות כמעט לכל השאלות שיהיו לך. בכלל, יש המון ספרי הדרכה להריון וכולם עונים על רוב השאלות שיש לנשים הרות, בפרט בהריון הראשון. הרבה מזל-טוב ושיהיה בקלות ובשעה טובה.
תנסי פורום גינקולוגיה, שם עונים...
לפעמים תשובות מנשים שכבר היו בהריון גם עוזרות, ולפעמים יש כאן מילדת שמיעצת. אבל בלי שום קשר זה ממש לא בסדר שהרופא מופיע לו פעם ב...