תכנון הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם הפסקת נטילת גלולות (לאחר נטילה רצופה של לפחות 10 שנים) עשויה לגרום לעיכוב בהופעת וסת סדירה? אם כן- מה שכיחות מצב של אי הופעת וסת במקרה כזה, וכמה זמן צפוי לחלוף עד להופעת וסת? (יצויין כי לפני נטילת הגלולות- בגיל העשרה- הוסת היתה סדירה) הפסקתי ליטול גלולות (בעצת רופא) לפני למעלה מחודש (במטרה להיכנס להריון). למרות שיש איחור בוסת (שלושה ימים), בדיקת הריון היא שלילית.
יכול להיות שאין לך איחור בוסת, אלא שהמחזור החודשי שלך ארוך יותר ולא 28 יום כפי שהורגלת עם הגלולות. אני הפסקתי גלולות לאחר 10 שנים גם כן ואצלי המחזור היה כל 32 יום. בכל אופן כל פרק זמן בין 28-40 יום בין וסת לוסת הוא תקין. המתיני ליום ה-40 ואם לא תקבלי עד אז, חזרי על הבדיקת הריון. אם חיובית - מזל טוב, אם שלילית -גשי לרופא שלך לבדיקה. אגב, שימי לב שיום הביוץ משתנה אם המחזור שלך מעל ל- 28 יום ( הוא כבר לא ביום ה-14 , אלא 14 יום לפני קבלת המחזור הבא...) בהצלחה