בדיקות גנטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 26 (נשואה) ורוצה להתחיל עם הבדיקות הגנטיות לקראת הריון (אני עדיין לא מתכננת להיכנס להריון, אבל רוצה להיות מוכנה כשזה יגיע. הפסקתי לקחת גלולות לפני כשלושה חודשים, ואנחנו לא נזהרים). אחותי התאומה בהריון ראשון (בשבוע 8), והיא כבר עשתה את כל הבדיקות שצריך, והיא אובחנה כנושאת פנקוני ודיסאוטונומיה. אלו בדיקות אני אמורה לבצע? האם אני זכאית לשתי בדיקות אלה בחינם (בגלל שנמצאו אצל אחותי)? האם אני צריכה הפניה מרופא משפחה / נשים לבדיקות אלה? יש לציין שאני אשכנזייה ונשואה לבן העדה התורכית. תודה.
שלום את צריכה ללכת לרופא נשים שלך לבקש ממנו הפניה לבדיקות גנטיות לכולם. עד כמה שידוע לי קופת החולים לא תיתן לך זאת חינם אבל אם יש לך ביטוח משלים יעלה לך פחות. בהצלחה