בדיקות רלוונטיות בשליש הראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום גיליתי שאני בהריון . מהן הבדיקות שיש לעשותן בשליש הראשון? מחכה לתשובתך!
סתיו בשעה טובה ובהצלחה. הבדיקות שצריך לעשות בשליש הראשון הם: במידה ולא עשית את הבדיקות הגנטיות אז צריך לעשות אותם שזה אומרטיי-זקס, סיסטיק פיברוזס, X שביר, קנוון, פנקוני אנמיה. תסמונת בלום, בדיקות לגילוי אדמת, טוקסופלזמוזיס,CMV איידס, צהבת נגיפית מסוג בי. הבדיקות לשליש הראשון הם: בדיקה וגינלית לחץ דם משקל. בדיקות דם כלליות ספירת דם וסוג דם ו-RH , עגבת בדיקת שתן לתרבית ושתן כללית. אולטרא סאונד סקירה ראשונה בין שבועות 6-8 . סיס שלייה שבועות 10-12 שקיפות עורפית שבועות 10-14 ושיהיה לך בהצלחה