אגן כליות מורחב?? שאלה למי שמבין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסקירת מערכות ראשונה שביצעתי בשבוע 16 נמצאה אצל העוברית שלי כליה ימנית 2.2 מ"מ וכליה שמאלית 2.8 מ"מ האם תוצאה זו מעידה על אגן כליות מורחב? כמו כן אבקש לדעת מה גבול הנורמה של אגן כליות בשבוע זה? תודה
אצלי בשבוע 21 בסקירה רגילה, נצפו 2 אגני כליות מורחבים - 5 מ"מ כל אחד כשנאמר לי ש הגבול הוא 4 מ"מ. כמו-כן הרופא מאוד הרגיע אותי ואמר שאין חשיבות גדולה לממצא זה. הוזמנתי לאחר חודש לביקורת והגודל נשאר זהה, הרופא יעץ לי לעזוב את העניין ולהרגע, כנראה שזה נפוץ ולא משמעותי בסדרי גודל כאלה.
שלום לי גם אצל העוברית שלי התגלה ממצא דומה . הרופא אמר שזה שכיח ואין מקום לדאגה ואין סיבה למי שפיר. בספר של עמוס בר כתוב שיכולה להיות בעיה רק מ1 ס"מ ומעלה