דחוף דחוף - חודש שביעי אוכל מקולקל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצא בחודש שביעי להריוני, אתמול גיליתי שלפני כשבוע אכלתי ממרח שוקולד של חברת ממתקים גדולה ואתמול שרציתי לאכול שוב גיליתי לתדהמתי גלמים (השלב השני לאחר התולעת) בממרח הזדעזעתי חייבת לציין שלא היה לי קלקול קיבה, כאב בטן או כל תופעה אחרת דחוף תשובתכם.
אם זה עבר בשלום ולא עשה לך קלקול קיבה, אז יכול להיות שזה יתקלקל אחרי שאכלת, לפעמים מספיק יום- יומיים כדי שמשהו יקבל "חיים". אני לא חושבת ישי סכנה כלשהיא לגבי ההריון, מה שכן תצרי קשר עם החברה שמשווקת את השוקולד ותתלונני, אפילו תשלחי להם את האריזה, כי אם תאריך של פג תוקף לא עבר זה בארחיותם!!!!