שאלה בעניין קוסמטי בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! האם הבהרת שיער בבטן לאורך כל ההריון (אחת לכמה זמן) יכול לגרום לנזק לעובר? (ההבהרה מתבצעת באמצעות אבקת חמצן וקרם חמצן) אודה מאוד על תשובה.
מיכל שלום אם את יכולה לא להבהיר את השיער באזור הבטן לתקופה מסוימת אז כדי להמנע, וגם זה לא שעכשיו קיץ ורואים לך את הבטן.ולקראת הקיץ כמו שאומרים אלוהים גדול. שיהיה בהצלחה.
אני הבהרתי לאורך כל ההריון הקודם ולא קרה שום דבר. לי זה מאוד הפריע שפתאם יש לי שיער באיזור הבטן אז הבהרתי (עם קרם חמצן 6% ואבקה). דרך אגב (וזה באמת) הבת שלי נולדה עם פסים מהממים בשיער!!! אבל זה בטח לא קשור בכלל....