ציסטות בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם אחותי בהריון בשבוע ה 8 ויש לה מספר צי'סטות ברחם . אולי חשוב לציין שההריון הוא כתוצאה מהפריה מלאכותית. אני לא שואלת אותה דבר כי איני רוצה להלחיץ אותה אבל אשמח לדעת אם יש סיבה לדאגה . מהם הציסטות האלה? האם זה יכול להזיק לעובר? הרופא אמר לה שהן יעלמו עד חודש רביעי ואם הם לא יעלמו ??? אשמח לקבל עוד פרטים בתודה מראש דנה
היי דנה, אני רק יכולה להרגיע ולומר שלי התגלתה ציסטה באולטראסאונד ראשון בהריון בשבוע ה-6. הרופא אמר שאין הדבר בגדר סכנה, וצריך רק לעקוב אחריה. לאחר חודשיים, או שלושה נעלמה כלא הייתה. בהצלחה!