חום השחר והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב במהלך נסיונותינו להכנס להריון שני הומלץ לי לקחת 2 כדורי איקאקלומין מהיום ה-5 של המחזור במשך 5 ימים (על סמך הריון קודם). זה הוא החודש השני שבו אני לוקחת את הכדורים . משך המחזור הקודם היה 32 ימים . היום זה הוא היום ה-34 והמחזור עדיין לא הגיע . במקביל ללקיחת הכדורים אנו מודדים את חום השחר במשך מס' חודשים . החודש נצפתה ירידה (המעידה על הביוץ) ביום ה-16 וביום ה-19 גם כן . מהיום ה-20 ועד היום חלה עליה קבועה והחןם עומד על 36.9 /37.0. לשאלותי: 1.האם לדעתכם יש סיכוי להריון? 2.מתי לדעתכם חל הביוץ? תודה
היי סתיו, החום גבוה ויש איחור - יש סבירות להריון. מדוע אינך מבצעת בדיקת דם? לפי דבריך הביוץ התרחש ביום ה-19, שכן לאחריו הייתה עליה קבועה בחום. תשובה של בדיקת דם מעבדתית היא מדוייקת. יש לי הרגשה טובה. בהצלחה!