תוצאת בדיקת חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אבקש לקבל התייחסות לתוצאת בדיקת חלבון עוברי, הגיל במועד בלידה יהיה 32.7 להלן התוצאות: הסיכון לתסמונת דאון במועד הלידה לפי הגיל והבדיקות 1:1043 לפי הגיל בלבד 1:605 אציין בדיקת שקיפות עורפית וסקירת מערכות מוקדמת תקינות!! האם להערכתכם כדאי לבצע בדיקת מיי שפיר??!! כרגע אני בשבוע 19 ולכן אבקש התייחסות מוקדמת.
לפי המלצת משרד הבריאות ממולץ לעשות מי שפיר רק כשהסיכון הוא 1:360 ומטה. ולכן עם תוצאה תקינות כשלך אף רופא לא ימליץ לך. חבל שתמתיני סתם. גם לי היו תוצאות כשלך ובחרנו לא לעשות מי שפיר. אגב, השקיפות יותר אמינה מהחלבון העוברי.
תודה