הריון??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הפסקתי לקחת גלולות לפני חמישה חודשים ועדיין לא קיבלתי מחזור עשיתי בדיקת הריון ויצא פחות מ-2 (כלומר שלילי) האם יכול להיות שיש טעות בבדיקה ??? האם זה טבעי שיהיה איחור כשמפסיקים את הגלולות ??
אני רוצה לציין שמרגע שקיבלתי את המחזור (גיל 13 בערך) הוא היה מאוד סדיר.
יכול להיותשיקח זמן עד שתקבלי מחזור יכול לקחת חודשיים אבל חמישה חודשים זה נראה לי שצריך לבדוק. תלכי לרופא נשים שלך שיבדוק ואולי שיתן לך כדורים לקבל מחזור ולאחר מכן כדורים לביוץ. שיהיה לךבהצלחה.