הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לנו 2 בנות ועכשיו אנחנו היינו רוצים בן שאלתי יש ימים שבהם הסיכוי הוא גדול יותר ?
אלדין במידה ואת רוצה בן תעשי זאת ביום הביוץ. במידה ואת לא יודעת מהו יום הביוץ שלך אז יש כמה דרכים לבדוק זאת, שיטת הסבתא הידועה שאומרת מהיום הראשון של המחזור תמדדי חום איך שאת פותחת עיניים, שימי לידך דף ועט ותרשמי את החום. ביום הביוץ אמורה הטמפ' לעלות בערך ב-4 מעלות. ניתן לקנות ערכה לביוץ שעולה בערך 150 ש"ח וביום העשירי את מתחילה לבדוק ואז את רואה כמו בבדיקת שתן איך המקלון מראה. אז שיהיה לך בהצלחה וכל טוב.
אני מתכוונת למשהו יותר מבוקר