סקירת מערכות- שאלת תם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לד"ר יריב גבעוני או לבנות, ברצוני לדעת מהו השם הלועזי ל"סקירת מערכות"? אני מתגוררת בחו"ל ומעוניינת לבדוק ביצוע הבדיקה כאן. בנוסף אשמח לדעת מהו המועד/ים לביצוע הבדיקה. תודה!
למיטב ידיעתי הבדיקה נקראת secound trimester scrinning כלומר סקירה של השליש השני, איין לה שם מיוחד. כעקרון ההנחיות הן לביצוע בדיקה זו בשבוע 24 , כלומר בשליש השני. אולם, ניתן לבצע סקירה מוקדמת מורחבת כבר בשבוע 14 , ולחזור על הבדיקה שוב בשבוע 24 להשלמת הבדיקה. בהצלחה