שק הריון ללא עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה 8.5 להריון , בבדיקת אולטרסאונד נראה שק הריון ללא עובר וללא שק חלמון. רציתי לדעת מה זאת התופעה הזאת? למה זה קורה? ואיזו הפלה אני צריכה לעבור. אני מיואשת כי כבר כמעט שנה אנו מנסים להיכנס להריון ועד שכבר הייתה תקווה.. (יש לציין כי לקחתי איקקלומין לפני ההריון הזה)
בהמשך להודעה הקודמת רק רציתי לציין כי אני לא מרגישה כלום. לא כאבים , לא בחילות, וגם אין דמם בכלל. רק טיפה רגישות בשדים
מיכל שלום גם לי היה שק הריוני ללא עובר בשביל להוציא את השק עושים שאיבה בוקום עים הרדמה מלאה לי אומנם היו בחילות המון ליקראת הסוף אבל ללא כאבים או דמם שהיה לנו בהצלחה בהמשך [אני לא חושבת שיש קשר בין הכדורים שלקחת כי לי זה היה הריון טבעי ] תתעודדי יהיה בסדר