בטן גדולה!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות הפורום ולרופא שלום. אני נמצאת בשבוע ה28 שלי, אבל יש לי בטן כאילו אני בחודש התשיעי. חוץ מהבטן לא גדלתי בהרבה בכלל. ברצוני לציין שחוץ מהמוגלובין נמוך הכל תקין אצלי. - האם זה מצב תקין? או שדורש התייחסות מיוחדת? - האם הבטן תגדל עוד? כבר ככה אני בקושי זזה. בתודה מראש.
הכל זה עינין יחסי, אני בשבוע 27 ומרגישה שהבטן שלי ענקית, אבל אנשים מסביבי אומרים שבכלל לא. מה לגבי האולטרה-סאונד? אמרו לך שהעובר גדול או שהוא בהתאם לגיל ההריון???
עשיתי בשבוע ה24 אולטרסונד והוא הוסיף לי שבועיים.