חומצות שומניות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני סובלת מעייפות כרונית. קראתי שהמחלה הזו אולי קשורה למחסור בחומצות שומניות כמו אומגה 3 , APE ואחרות. האם יש סכנה שבחלב או בזמן הריון יהיה מחסור לתינוק? רציתי לאכול דגים, אבל קראתי שזה מסוכן בגלל הזיהומים שיש בדגים, כמו כספית למשל. אז אכלתי קצת (שניצל או שניים של דגים לשבוע) בתחילת ההריון, ועכשיו (אני עדיין בשלב מוקדם) אני לא יודעת מה לעשות. בבקשה, אם אינך עונה- לפחות תרשום למי עלי להפנות שאלה זו.תודה!
לרופא המטפל או לתזונאית