צפצופים באוזנים לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. אני בת 30, ילדתי לפני 7 שבועות, ואני מניקה. החל בחודש התשיעי התחלתי לשמוע צפצופים באוזן ימין, בערך 5 פעמים ביום. עד היום הם לא פסקו. מה עלי לעשות? תודה רבה, לירון.
פני לרופא אף-אוזן-גרון לבדיקה. יתכן ומדובר בדלקת עצבית
לירון, האם את סובלת מלחץ דם נמוך? אני סבלתי כל ההריון מלחץ דם נמוך, ואני בחודש תשיעי וממש מרגישה חולשות אפילו התעלפתי. בקיצור, ירידת לחץ דם אצלי מלווה בדר"כ בצפצופים באוזניים, ממש תחושה שלפני התעלפות. אני לא מתיימרת להיות רופאה פשוט הנושא נראה לי מוכר..... אבל כמובן שתפני לבדיקת אף אוזן גרון בהמלצת הרופא.
תודה. כן, אני סובלת מלחץם נמוך אבל עכשיו אני מרגישה יותר טוב ובכל אופן הצפצופים נמשכים. שמעתי שאולי יש קשר לשערה או פירור שעווה שנתקעו שם ומפריעים. תודה בכל זאת.