האם בהריון ????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לבנות הפורום, המחזור האחרון שלי התחיל בתאריך 28/10 כאשר אחרי מחזור זה הפסקתי לקחת גלולות - האם אחרי תקופת זמן כה קצרה בדיקה ביתית תראה על תוצאות אמיתיות - אני לא מרגישה שום דבר מיוחד שמצביע על כך שאני בהריון אבל הסקרנות מנצחת !!!!!! כמה זמן אחרי הפסקת גלולות בדרך כלל נכנסים להריון ??? אנחנו לא הקפדנו על יום ביוץ אלא ניסינ ו במהלך כל החודש . כמו כן שבוע שעבר היה לי מעין לחץ בבטן תחתונה - האם כן מצביע על משהו ????
נסי בדיקת הריון במועד הסמוך למחזור הבא שלך, וכן באופן עקרוני אפשר להיכנס להריון ישר אחרי שמפסיקים גלולות.