תוצאות בדיקת דם דחוףףףף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום ! אנחנו חדשים כאן, עברנו מפורום פוריות ויש לנו כבר בעיה !! בבדיקת דם לפני יומיים של סוף שבוע רביעי (מחזור אחרון התחיל ב13/10) התקבלה בטא = 50 היום יומיים לאחר מכן (יום ראשון של השבוע החמישי) התקבלה בטא = 64 , היא לא הכפילה את עצמה האם מדובר על הריון כימי? אין באפשרותנו לעשות עוד בדיקה בשבוע הקרוב (אשתי בחול) אנא הרגיע אותנו בכל צורה או דרך.. תודה מראש גל ורונית
אני מציעה לכם לחזור לפורום פוריות לא בגלל בעיה כלשהי חס וחלילה פשוט שם היחס לשאלות מהסוג שלכם הוא רציני יותר והתשובה תהיה מהירה יותר בהצלחה