בדיקת חלבון עוברי ושקיפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב"ה שלום, אני בת 25 בהריון בשבוע ה- 20. ההריון הנ"ל הושג אחרי מאמצים רבים של שנתיים וחצי, אך בסופו של דבר בצורה ספונטנית. בהריון הראשון עברתי בשבוע 9 הפלה, כי העובר לא התפתח. עתה תודה לאל העובר התפתח. אבל תוצאת חלבון העוברי לא כל כך מספקת. התוצאה לפי גיל לתסמונת דאון חלילה היא, 1:1324 ולפי בדיקות וגיל 1:1497. הסיכון לא גבוהה מידי ? ע"פ שקיפות עורפית בשבוע 13 יצא 1: 8840. זה לא משונה? הייתי שמחה אם מישהו יוכל להרגיע אותי.
הרופא שלי אומר שהשקיפות מהווה מדד הרבה יותר מדויק לסיכון מהחלבון עוברי (שהרבה פעמים מדאיג סתם) כדאי לך להמתין לסקירה-האם עשית סקירה מוקדמת? האם נתגלו ממצאים מחשידים כל שהם? אני לא הייתי דואגת. השקיפות ממש מצויינת! בהצלחה!