לא הריון ולא נעליים....:-(
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זוכרות אותי? אני זו שהתלוננה על כאבים בבטן התחתונה מהשבוע שלאחר הביוץ (כביכול...). הבוקר הגיעה התשובה. בדיקת הריון בייתית שערכתי הבוקר, הודיעה לי רשמית: "תחזרי למציאות. את לא בהריון". (ממש מעליב...) אז עכשיו אני מחכה הדריכות למחזור הבא, כדי שנוכל להתחיל ולנסות מחדש. נשאר רק להיות אופטימיים, לא?
היי rotem k, לא להתייאש, ולא להעלב. אני מאחלת היקלטות מהירה, המון הצלחה, והריון תקין לך ולכל המעוניינות. שיר
תהיו אופטימים,אל תלחצו ויהיה לכם הריון. המון בהצלחה! וכמו שאמרו פה, רק לא להתיאש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!