הפרדות שיליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי הריון תקין לחלוטין עד שבוע 24 בו הופיע דימום קל שפסק באותו יום. מיד פניתי לבי"ח ובמוניטור נצפו צירים תכופים צוואר הרחם היה סגור . קיבלתי מגנזיום במשך שבוע במהלכו פחתו הצירים, בתום השבוע פסק הדופק. לאחר הלידה התברר שהיתה הפרדות שיליה. עברתי ביררו טרומבופיליה והתוצאות שליליות, אין לי בעיה של קרישת יתר. הרופא המליץ לי משבוע 6 עד 17 להשתמש באספירין ליתר ביטחון. מה היתרונות והחסרונות של אספירין, וכיצד אם בכלל משפיע על העובר?
אספירין ידוע כמדלל דם, האם זה בטוח בהיריון? לחיזוק השיליה למניעת הפרדות שיליה חשוב לאכול דייאטה עתירת חלבונים, ופירות וירקות וירקות ירוקים, ולהשתמש במלח לפי הטעם. מלח מחזק את השילהי מה שקרה בהיריון קודם לא מעיד מה שיקרה בהיריון הבא