חדרי מח רחבים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בסריקת מערכות מאוחרת - שבוע 23 נמצא כי רוחב החדר הצדדי הוא כ- 11 מ"מ. "אין ליטרציה בולטת של החדרים ואין הרמה של החדר השלישי" כל הבדיקות - חלבון עוברי + מי שפיר + גנטיקה - תקין. משקל העובר כ- 1 ק"ג. נתבקשתי לחזור בעוד שבועיים לביקורת, בינתיים אני היסטרית. אבקש לקבל הפניה למאמרים בנושא ו/ או לדעת מה משמעות ומה יכולות להיות התוצאות. אודה על תשובה מהירה. אמא היסטרית - לידה ראשונה.
טלי, ממליצה לך לעשות חיפוש בפורום זה על הרחבת חדר לטראלי. מידע רפואי את יכולה למצוא גם באתר של מאיו קליניק. המעקב אחרי ההרחבה היא כדי לבחון האם היא נעצרה או ממשיכה (בדר"כ צריך לשים לב בשליש השלישי של ההריון). בהצלחה.
לקאיה שלום אשמח באם תפני אותי לאתר שציינת באם תוכלי לרשום כיצד רושמים את שם האתר