שלייה נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע ה-20 להריון ולאחר סקירת אברים שנעשתה בשבוע ה-15 התברר לי שהשליה שלי נמוכה. שאלתי היא: מה ההשלכות לגבי המשך ההריון, והאם הלידה תיהיה בניתוח קיסרי. לתשובתכם אודה מיכל
בשבוע 20 עדיין מוקדם לומר אייך תהיה השליה בלידה. גם לי ראו שלייה נמוכה בשבוע 20 אבל עם ההריון השלייה מתרוממת . היום בשבוע מתקדם השלייה שלי כבר לא נמוכה. אין לך כלל מה לדאוג!
ניתוח קיסרי הכרחי רק עם השיליה היא "שילית פתח", את עדיין בשלב מוקדם והשיליה מזנה את מקומה בהמשך ההריון, אז יש לך עוד הרבה זמן. אל תדאגי.